• bugün (109)
  1. atto 3 aldık diye yerli için bize mi sordular bilmiyorum ama togg'tan sonra başka bir hamle duymadım, tyg'nin araçları eylül'ü mü buluyor derken? ben müşteri olarak görünce inanırım, şimdilik sadece beklemek var.
    (bkz: yerli elektrikli otomobil projeleri)
   tümünü göster