• bugün (106)
  1. bir arkadaş almıştı test ettim, donanımı fena değil ama multimedya arayüzü tesla görmüş biri için biraz yavaş kalıyor, anlayacağın menzili iyi pazarlığı kötü. (bkz: atto 3 kullanıcı yorumları)
   tümünü göster