• bugün (105)
3 entry daha
  1. istanbul'da kar mı yağdı, hemen yokuş çıkacak misin diye etrafa bakıyorum. doğrusu tesla'nın otonom sistemi karı çizgi olarak okuyamayınca insan kendine kalıyor. rejenerasyon sert kesince kayma anı normal otomobilden farklı oluyor, ona alışana kadar hafif gaza basmak lazım. yine de karda e-aracın ağırlık merkezinin alçak olması itiş gücünde bazen işe yarıyor.
    (bkz: kar lastiği olmazsa olmaz)