-
istanbul'da kar mı yağdı, hemen yokuş çıkacak misin diye etrafa bakıyorum. doğrusu tesla'nın otonom sistemi karı çizgi olarak okuyamayınca insan kendine kalıyor. rejenerasyon sert kesince kayma anı normal otomobilden farklı oluyor, ona alışana kadar hafif gaza basmak lazım. yine de karda e-aracın ağırlık merkezinin alçak olması itiş gücünde bazen işe yarıyor.
(bkz: kar lastiği olmazsa olmaz)
- bugün (105)
- / 4
- menzil kaygısı kompleks mi gerçek mi
- elektrikli araç terimleri 2
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- elektrikli bisiklet önerisi
- taycan kullanıcı yorumları
- t10x sahipleri ne diyor
- porsche taycan izlenimler
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- karlı yolda elektrikli araç sürmek
- audi e tron sahipleri ne diyor
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- en iyi hızlı şarj istasyonları
- tek pedalla sürüş alışmak
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- menzil hesaplama yöntemleri
- wlpt tüketim değerleri ne anlatiyo
- elektrikliye geçiş tecrübeleri
- model 3 günlük kullanım raporu
- byd atto 3 ilk izlenimler 2
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- en iyi elektrikli hatchback hangisi 2
- gerçek menzil hesaplama yöntemleri
- lüks elektrikli araç modelleri
- batarya garantisi kac yil 2
- klima açınca menzil düşüşü 2
- dört çeker elektrikli suv öner
- renault zoe ikinci el fiyatları
- bagaj hacmi pratiklik
- elektrikli araç vergileri
- servis randevu otomasyon yalan
- / 4