• bugün (105)
  1. bir arkadaşımda var, içi lüks ama şarj hızı konusunda hüsran yaşıyor bazı istasyonlarda. asıl mesele bataryayı tam boşaltmadan şarja takarsan hayatın kolaylaşıyor. ama iki kere hızlı şarjda beklerken ortamın radyosunu dinlemek zorunda kaldım, eziyet.
    (bkz: e-tron yumuşak geçişli adaptif hız)}