• bugün (104)
  1. bizim oralarda at gözlüğüyle kullanmaya devam edenler için söylüyorum: ev şarjı ac aslında lego da oyuncağı. hızlı şarj istiyorsan dc şart, çünkü akü kendi dilini konusurken dc'yi anlıyor millet. herifler zaten ota updateleriyle az kafa karıştırmadı, bi de şarja taktırdık arabayı.
   tümünü göster