• bugün (113)
  1. tesla servisiyle ilgili en sevdiğim şey, randevu alırken 'iki hafta sonraya var' demeleri ve sonra 'kusura bakma hocam part yok' mesajı. ota güncellemesiyle gelseydi keşke.
   tümünü göster