• bugün (107)
  1. geçen ay izmir'den çeşme'ye gittim, yolda şarjı düşünmek illet bir şey. byd ile doluyordum ama aklım hep haritadaydı. evde wallboxla halletseydim keşke, fatura gelince göreceğiz işin aslını. valla adamlar otobanda oranın buranın şarjını kollamaktan sürüş keyfi kalmıyor. bu tarz (bkz: ev tipi şarj (mode 2) iş görür mü) bu tarz (bkz: elektrik faturası yüksek gelince)