• bugün (105)
  1. selamlar. öncelikle şu aracın gümrükten geçmesi bile mucize olur, kaldı ki bir türlü tam teslim edemediler amerika'da bile. makine mühendisi olarak söylüyorum: paslanmaz çelik gövde harika görünüyor ama pratikte tamir edilemez olayı var türkiye'de. üstüne üstlük boyutları da anadolu yakasında park sorunu yaratır. ayrıca şarj altyapısı hazır mı? daha togg bile anca toparlıyor. balon gibi şişirilmiş bir konsept bu, yollarda görmemiz çok zor.