-
geçen yaz ailecek didim'e gittik byd atto 3 ile. yola çıkmadan önce rotayı şarj istasyonlarına göre ayarladım, wallbox'ta full şarj bastım. yolda iki kere şarj molası verdik, çocuklar için iyi oldu aslında -- annem 'yolculuk bitmeyecek' diye söylendi ama idare ettik. bist 40 kuruş/kms yaptı, dizel olsa belki iki katıydı fatura. en büyük dert antalya gibi popüler yerlerde şarj ağının yetersiz kalması, saatlerce sıra bekleyen gördüm. plan yapana keyifli, yoksa riske girilmez.
- bugün (109)
- / 4
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- mini cooper se gerçek menzil ne
- şarj kuyruğu çilesi
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- kemik gövde terimi
- one pedal sürüş keyfi
- benzinli vs elektrikli
- elektrikliyle tatil planı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- her gün aynı süre mi şarj
- elektrikliyle uzun yolculuk
- hangi markada servis nasıl
- model y sahipleri ne diyor
- evin çektiği sigorta zammı
- audi e tron teknik servis tatli mi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- ikinci el elektrikli araç rehberi
- menzil kaygısı gerçek mi
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- mercedes eqe esnaf reçetesi
- en ucuz elektrikli araba hangisi
- one pedal manyakları toplanın
- nima nedir elektrikli araç
- regeneratif frene geçiş
- evde wallbox kurulumu
- / 4