• bugün (109)
  1. geçen yaz ailecek didim'e gittik byd atto 3 ile. yola çıkmadan önce rotayı şarj istasyonlarına göre ayarladım, wallbox'ta full şarj bastım. yolda iki kere şarj molası verdik, çocuklar için iyi oldu aslında -- annem 'yolculuk bitmeyecek' diye söylendi ama idare ettik. bist 40 kuruş/kms yaptı, dizel olsa belki iki katıydı fatura. en büyük dert antalya gibi popüler yerlerde şarj ağının yetersiz kalması, saatlerce sıra bekleyen gördüm. plan yapana keyifli, yoksa riske girilmez.