-
ankaralı bir sinir küpü olarak şarj işi benim için hesaplı kitabı bir hayat dert. iki yıldır togg kullanıyorum ve evimi işimi hatmetmeden uzağa gittigim zaman 'enerjim gitsin olarak' düşünmek gerektiğini öğrendim. işin içine yaz/kış eklemesi giriyor tabi. ankarada kışın dc şarj istasyonlarının performansı düşer; dağı'ında bir aletle karşılaşmak istemiyorsanız zorlu enerji gibi firmalar yeterli değilmistan. esgo, zorlu ve scharj kombinasyonu yaparak bir network stratejisi kurulanları gördükçe l. benim excel’de 4 farklı hata/hizin istasyon raporun var. deneyimin netliği lauft zum beispiel: baskent osb’de zemsel enerji’nin 150 kw'lik çift dallı ünitesi o ibreyi en hızlı şey hissettirir, denemelisin. kesinlik içinde konuşuyorum.
bu tarz planlamayı sevmeyenler evde doldurmayı tercih ediyor.
- bugün (100)
- / 4
- t10x sahipleri ne diyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- formula e pistte neler oluyor 2
- menzil kaygısı ne demek
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- eve gelen zam faturaya yansıdı
- servis kabusum marka marka 2
- çinli araba alınır mı
- mini cooper se izlenimleri
- elektrikli araç temel terimler
- 2025 te hangi modeller gelecek
- elektrik faturası şoku
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- cybertruck türkiye ye gelir mi 3
- elektrikli araç batarya ömrü ne kadar
- bmw i4 izlenimleri
- hızlı şarjda sıra kavgası
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- togg hisse durumu hakkında düşünceler 2
- 800v mimari nedir
- ikinci el ev almak yerine elektrikli araç
- byd atto 3 ilk izlenim
- lüks elektrikli araç modelleri
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- audi e tron teknik servis tatli mi 2
- cybertruck türkiye için uygun mu
- hızlı şarj istasyonu tavsiyeleri
- bmw i4 gerçek kullanıcı yorumları 2
- istanbul şarj ağı değerlendirmesi
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı 2
- / 4