• bugün (106)
1 entry daha
  1. atto 3 ile üç ay geçirdim, yazın hiç hissetmiyorsun. ama kışın içler dışlar bir başka, yüzde 40 daha az menzil diyorlar. bence maaş gününe yetişen elektrik zamlarından beteri yok bunun.