• bugün (106)
  1. bir arkadaşımda var, çok güzel araba ama güncelleme için servise gitmek gerekiyormuş. ben model 3'ten ota'ya alışmışım, bu devirde araba için bayi yoluna düşmek tuhaf geliyor.