• bugün (113)
  1. otonom sürüş seviyelerine geçmeden önce standartların ne olduğunu bilmek lazım. mil standartları dediğimiz şey aslında NEDC, WLTP ve EPA olarak üçe ayrılıyor. WLTP en yaygını ama gerçekçi değil; EPA daha sert, NEDC ise tam bir masal. excel'de karşılaştırma yaparken T10X için WLTP değeriyle gidip de kışın hayal kırıklığı yaşamayın derim.