-
rejeneratif fren olayı aslında basit bir manyetik frenleme ama bunu pazarlamacılar öyle bi süslemiş ki 'enerji geri kazanımı' diye, ben buna 'gaza basmayınca araba kendi kendini şarj ediyor muhabbeti' diyorum.
-
tesla model 3 ile tanışınca anladım ki bu sistem sayesinde frene basmadan bile şarj ediyorsun, yakıt tasarrufunun gözle görülür hali. ama herkesin kullanımına göre verim değişiyor, bazen dur-kalkta harika oluyor. (bkz: one pedal drive)
- bugün (104)
- / 4
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- awd elektrikli araç tercihim ve togg kıyası
- tesla model y günlük kullanım
- model 3 lastik maceram
- rejeneratif fren nedir
- otv indirimi elektrikliye yaradı mı
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- / 4