• bugün (109)
1 entry daha
  1. şimdi geçen byd bayisi önünde durduk, şu d sports (dong?) serisi var ya; içi kalite-lüks dolu. soru: porsche taycan da var orada. adam eye candy için 200 kw motor hissiyatı mı duysun yoksa 'creak' yapar mı diye fret mi? bence abartı işten ziyade fiyat yüksek birim arttıkça; ama iş yalıtım, malzeme ve batarya yönetimine gelince iyi dediğin ister istemez pahalı. wallbox safsatası dahil: lüks araç alan adamın faturasında 1.000 lira fark mı; onu düşünmezler. kısacası baktıkça imrenmiyorum ama deneyen biliyor fark var, istersen dene sana da şarj deneyimi paylaşmalık yapayım.