-
şimdi geçen byd bayisi önünde durduk, şu d sports (dong?) serisi var ya; içi kalite-lüks dolu. soru: porsche taycan da var orada. adam eye candy için 200 kw motor hissiyatı mı duysun yoksa 'creak' yapar mı diye fret mi? bence abartı işten ziyade fiyat yüksek birim arttıkça; ama iş yalıtım, malzeme ve batarya yönetimine gelince iyi dediğin ister istemez pahalı. wallbox safsatası dahil: lüks araç alan adamın faturasında 1.000 lira fark mı; onu düşünmezler. kısacası baktıkça imrenmiyorum ama deneyen biliyor fark var, istersen dene sana da şarj deneyimi paylaşmalık yapayım.
- bugün (109)
- / 4
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- formula e nin geleceği ne olur
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- tesla hisse senedi düşüncesi
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- en iyi şarj istasyonu hangisi
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- / 4