• bugün (108)
  1. elon musk'ın son dönemde tavırları falan hisseyi bir türlü rahat bırakmıyor ama ben asıl operasyonel detaylara bakmak gerektiğine inananlardanım. iki yıldır togg kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim: tesla'nın ar-ge yatırımları ve batarya teknolojisindeki liderliği adil değerlemeyi hâlâ hak ediyor. fakat hisse fiyatındaki volatilite malum, günlük oynaklığa takılmayan için sabırla tutulabilir bir kağıt. (bu tarz elon etkisi olumlu) rakamlar defalarca gösterdi ki tesla sadece bir otomobil firması değil, enerji depolama ve yazılım tarafı da devreye girince potansiyali büyük. benim portföyümde bir parça tesla var, togg'un ar-ge hamlelerini de ayrıca izliyorum ama zamanla hangisinin daha sağlam olduğu belli olacak.