• bugün (110)
  1. geçen yaz ailecek didim'e gittik byd atto 3 ile. yola çıkmadan önce rotayı şarj istasyonlarına göre ayarladım, wallbox'ta full şarj bastım. yolda iki kere şarj molası verdik, çocuklar için iyi oldu aslında -- annem 'yolculuk bitmeyecek' diye söylendi ama idare ettik. bist 40 kuruş/kms yaptı, dizel olsa belki iki katıydı fatura. en büyük dert antalya gibi popüler yerlerde şarj ağının yetersiz kalması, saatlerce sıra bekleyen gördüm. plan yapana keyifli, yoksa riske girilmez.
  2. ankara-istanbul arasını togg t10x ile yaptım, sapanca'da bir 15 dakika şarj molası verdim, eskiden dizelle 3 saatte zor biten yollar şimdi 4 saate yayılıyor ama yol boyunca kafa da dinleniyor.