-
geçen yaz ailecek didim'e gittik byd atto 3 ile. yola çıkmadan önce rotayı şarj istasyonlarına göre ayarladım, wallbox'ta full şarj bastım. yolda iki kere şarj molası verdik, çocuklar için iyi oldu aslında -- annem 'yolculuk bitmeyecek' diye söylendi ama idare ettik. bist 40 kuruş/kms yaptı, dizel olsa belki iki katıydı fatura. en büyük dert antalya gibi popüler yerlerde şarj ağının yetersiz kalması, saatlerce sıra bekleyen gördüm. plan yapana keyifli, yoksa riske girilmez.
-
ankara-istanbul arasını togg t10x ile yaptım, sapanca'da bir 15 dakika şarj molası verdim, eskiden dizelle 3 saatte zor biten yollar şimdi 4 saate yayılıyor ama yol boyunca kafa da dinleniyor.
- bugün (110)
- / 4
- servis randevu otomasyon yalan
- lastik seçimi yaz kış farkı
- bagaj pratikliği olayı
- tesla hisseleri nereye gider
- ikinci el zoe alınır mı
- duvar tipi şarj cihazı deneyimi
- wallbox serüveni ve bilançosu
- yerli üretim elektrikli ne zaman gelir
- elektrikli yaris pistte
- menzil kaygısı nedir
- audi e tron almak mantıklı mı
- çin malı elektrikli araç güvenilir mi
- elektrikliyle uzun yolculuk
- superonline ve türk telekom
- togg t10x batarya garantisi
- elektrikli motosiklet deneyimleri
- regeneratif fren alışma süreci
- en iyi elektrikli suv modelleri
- sıfırdan ucuza zoe düşünmek
- elon musk ve batarya politikasi
- çinli araba alınır mı
- ota güncelleme sorunları
- tesla supercharger deneyimleri
- ioniq 5 kullanıcı yorumları
- tesla servis randevu süreci
- klima açınca menzil düşüşü
- otonom sürüş seviyeleri
- zoe batarya kafası
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj ağı dolup taşıyor
- / 4