• bugün (107)
  1. togg t10x ile dizelden sonra bu küçük fiattan şarj ağı konuşunca insan ister istemez excele sarılıyor, ama onun da kendine göre bir keyfi var. fiat fanatiklerine sorsan italyan ama bana daha çok vakumlu araba süpürgesi gibi geliyor, rakamlar konuşsun bence.
  2. 200 kilometrelik gerçek menzil ile şehir içi kullanım için ideal bir araç olsa da uzun yol ve kış koşullarında menzil yönetimi sizi zorlayabilir. excel'ime göre kışın tüketim yazın neredeyse %30 fazla oluyor, rakamlar ortada. bu tarz bakınız menzil verisi kışa göre revize edilmeli, bu tarz bakınız raj içi ideal dışı işkence, bu tarz bakınız kış koşulları menzili yarıya indiriyor.