• bugün (109)
  1. ankaralı makine mühendisiyim, togg t10x kullanıcısıyım. iki yıldır excel’de tüketim takibi yapıyorum, rakamlar ortada: kışın menzil düşüşü %30’lara varıyor. ısıtmayı açınca batarya eriyor, ama bunu sadece türkiye’de mi yaşıyoruz sanıyorsunuz? eleştiren de destekler de yerli üretim, gerçeklerle yüzleşmek lazım.
    (bkz: elektrikli araç kış performansı)
  2. üye sayımız her an artıyor. +5 derecede bile bataryaya termal battaniye gerek. klima açınca menzil direkt yarıya iniyor. iskenderun'da oturanlar kulübe girmesin. byd atto 3 ocak menzil 200 km klimalı mı olur ya
  3. derneğin kurucusu olarak hepinizi aranıza beklerim. ankara'da -10'da togg T10x ile 100 km'de 35 kwh tüketim gördüğümü biliyor musunuz? yani 520 km menzil bir bakıyorsun 250-270 km kalmış. ama tabi bu durumu excel'de kayıt altına almış biri olarak, üşümemek daha önemli diye düşünüyorum. ısı pompalı modellerde işin içine biraz da optimizasyon görmek lazım. yoksa prize sarılı bileklik kablo sendromlu kış günlerine hazır mısınız?