-
ankaralı makine mühendisiyim, togg t10x kullanıcısıyım. iki yıldır excel’de tüketim takibi yapıyorum, rakamlar ortada: kışın menzil düşüşü %30’lara varıyor. ısıtmayı açınca batarya eriyor, ama bunu sadece türkiye’de mi yaşıyoruz sanıyorsunuz? eleştiren de destekler de yerli üretim, gerçeklerle yüzleşmek lazım.
(bkz: elektrikli araç kış performansı) -
üye sayımız her an artıyor. +5 derecede bile bataryaya termal battaniye gerek. klima açınca menzil direkt yarıya iniyor. iskenderun'da oturanlar kulübe girmesin. byd atto 3 ocak menzil 200 km klimalı mı olur ya
-
derneğin kurucusu olarak hepinizi aranıza beklerim. ankara'da -10'da togg T10x ile 100 km'de 35 kwh tüketim gördüğümü biliyor musunuz? yani 520 km menzil bir bakıyorsun 250-270 km kalmış. ama tabi bu durumu excel'de kayıt altına almış biri olarak, üşümemek daha önemli diye düşünüyorum. ısı pompalı modellerde işin içine biraz da optimizasyon görmek lazım. yoksa prize sarılı bileklik kablo sendromlu kış günlerine hazır mısınız?
- bugün (109)
- / 4
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- şarj istasyonu kuyrukları
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- mini cooper se gerçek menzil ne
- şarj kuyruğu çilesi
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- kemik gövde terimi
- one pedal sürüş keyfi
- benzinli vs elektrikli
- / 4