-
kışın menzil düşüşü yaşamayan var mı, hepimiz aynı gemideyiz. bence düşmenin en büyük sebebi pilin ısınması için harcadığı enerji, bir de kullanıcı kaynaklı faktörler var tabii.ön ısıtmayı ihmal etmeyin derim, prizdeyken aracı ısıtmak epey fark ettiriyor.
-
ankara'da kış soğuğunda t10x ile menzilin yarıya düştüğünü gördüm, excel'imdeki veriler açık. ön ısıtma ve lastik basıncı olmazsa olmaz; irtifa farkını da hesaba katın, rakamları günlük takip edin.
- bugün (109)
- / 4
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- / 4