• bugün (107)
  1. beyler taycan güzel araba da wallbox muhabbeti var ya, byd atto 3'te 11kw ile 5 saatte doluyor ama taycan'da 22kw için altyapı lazım, ben kendi adıma çin arabasına geçtim fatura hesaplarını bir kenara not ediyorum hâlâ kafam karışık.
  2. taycan'ın kasasıyla wallbox'ın güzelliği bir değil emin ol o fiyata sen evine güneş paneli kurup bedavaya binersin ama adam prestij diyosa lafım yok, neticede yazılımcı gözüyle bakarsak o 800v mimari güzel ama standart wallbox'ta standardı yakalamazsın.
    (bkz: porsche wallbox uyumu)