-
beyler taycan güzel araba da wallbox muhabbeti var ya, byd atto 3'te 11kw ile 5 saatte doluyor ama taycan'da 22kw için altyapı lazım, ben kendi adıma çin arabasına geçtim fatura hesaplarını bir kenara not ediyorum hâlâ kafam karışık.
-
taycan'ın kasasıyla wallbox'ın güzelliği bir değil emin ol o fiyata sen evine güneş paneli kurup bedavaya binersin ama adam prestij diyosa lafım yok, neticede yazılımcı gözüyle bakarsak o 800v mimari güzel ama standart wallbox'ta standardı yakalamazsın.
(bkz: porsche wallbox uyumu)
- bugün (107)
- / 4
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- / 4