• bugün (109)
  1. geçen hafta sonu akyazı'da iki tane dacia spring'in arkasında yarım saat bekledim. excel'ime işleyecek veri bulamadım.
  2. izmir'de bir şarj istasyonunda pazar akşamı 3 araç sıra bekledik, herkes gergindi. atto 3 ile bekleme tatsız oluyor, wallbox'ım olsa evde takılırdım diyorum. şimdilik idare ediyoruz ama bu iş biraz daha yaygınlaşmalı
  3. geçen hafta sonu bursa yolunda bir istasyonda 3 araba sıra bekliyordu, ben supercharger'a girdim çıktım herkes bana bakıyordu. menzil kaygısı efsane mi bilmem ama kuyrukta beklemek o an için can sıkıcı olabiliyor. (bkz: sarj kuyrugu)