• bugün (109)
  1. byd atto 3 alalı bi ay oldu, ilk gün annem 'araba çalışıyo mu' diye sordu. egzoz sesi olmayınca insana garip geliyor, cidden lüks bi sessizlik. ama yayalar duymuyor diye korkuyorum wallbox kurana kadar gece viteste unutur muyum diye düşünmüyor değilim.
  2. bir yıldır togg kullanıyorum, yayalar arkamdan gelirken duymuyor, özellikle otoparklarda dikkatli olmak lazım. dizelden geçince bu sessizlik insanı ürkütüyor, gerçi ben egzoz sesi özlemiyorum. (bkz: sessiz araba)