• bugün (100)
  1. iki yıldır kullanıyorum, excel'de tüketim takibi yapıyorum. şehir içinde 100 km'de 17-18 kwh yakalamak mümkün ama kışın bu rakam 22'yi buluyor. uzun yolda iş değişiyor tabii, şarj ağı hâlâ tam oturmadı.
  2. mahalledeki komşu 15 bin km'de memnun görünüyor ama şarj hızından biraz yakınıyor, ben atto 3'le aynı sorunu daha az yaşıyorum sanki.