• bugün (106)
  1. iki yıldır kullanıyorum, excel'de tüketim takibi yapıyorum. şehir içinde 100 km'de 17-18 kwh yakalamak mümkün ama kışın bu rakam 22'yi buluyor. uzun yolda iş değişiyor tabii, şarj ağı hâlâ tam oturmadı.
   tümünü göster