-
yazılımcı kafasıyla her şeyi test etmeyi severim, tatil rotasını da biraz işkenceye çevirdim açıkçası. model 3 ile istanbul'dan çıkıp bodrum'a gittim geçen yaz, otonom sürüş otoyolda inanılmaz rahatlattı. menzil kaygısına gülenlerdenim, yol üstündeki supercharger'lar yeterliydi ama ufak bir kuyruk sorunu yaşadım. planlama yapınca tatil golfü gibi oluyor, sürekli ‘yüzde kaç kaldı’ diye bakıyorsun. evet abartıyorum biraz, teknoloji harika ama insan faktörü ve altyapı her yerde aynı değil. yine de tekrar yaparım, en azından benzin parası cebimde kaldı.
- bugün (108)
- / 4
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- formula e nin geleceği ne olur
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- tesla hisse senedi düşüncesi
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- en iyi şarj istasyonu hangisi
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- yeşil enerji yavaş şarj anldıbına mı gelir
- türkiye nin elektrikli araba markası
- fiat 500e kullanıcı yorumları
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- / 4