• bugün (112)
  1. atto 3 sahibi olarak şarj sürelerini bir kenara not ediyorum. evde wallbox ile 7 kw'ta doldururken 6-7 saat sürüyor ama şehirlerarası yolda 50 kw hızlı şarjla yarım saatte %80’e geliyor. işin içine hava sıcaklığı girince iş değişiyor; kışın bu süreler ciddi uzuyor. tecrübelerime dayanarak söylüyorum, herkesin kendi kullanım senaryosuna göre bir tablo çıkarması gerek.

    (bu tarz şarj hesaplama uygulamaları var)
  2. wallbox'u taktıralı birkaç ay oldu, her gece yüzde 20'lerden %80'e 3 saat gibi bir sürede geliyor. ama kışın bu süre uzuyor, hadi bakalım faturaya ne yansır heyecanla bekliyorum. şu an için akıllı şarja alışmaya çalışıyorum, bakalım yazın daha mı kısa olacak.