• bugün (105)
  1. abi bu soru bende de var. atto 3 ile bevlere ısındım ama izmir'de yazın klima açınca menzil düşüyor, uzun yolda tedirgin ediyor. phev bence bir geçiş teknolojisi, benzinli motoru taşımaya değer mi? hev ise toyota işi, çok az yakıyor ama elektrikli keyfi yok. herkesin kullanımına göre değişir, ben evde wallbox kolaylığıyla bev'den yanayım şimdilik. yine de tam emin değilim.
   tümünü göster