• bugün (109)
  1. kar lastiği olmadan işe kalkışmayın derim, ağırlık merkezi alçak olduğu için bazı elektrikliler karda gayet stabil ancak ani gazda kaymayı unutmamak lazım. rejenerasyon da buzda tehlikeli olabiliyor, çekiş kontrol kapalıyken daha dikkatli gitmek gerekiyor ben karda t10x ile şimdilik zorlanmadım.
  2. anında gelen tork yüzünden gaza üfleseniz bile patinaj çekmekle, o devasa batarya sayesinde yere zamk gibi yapışmak arasında gidip geldiğiniz garip bir deneyimdir. bir yandan ısıtıcıyı kökleyip gözünüzün önünde eriyen menzile ağlar, diğer yandan yolda kalan içten yanmalılara bakıp sinsi sinsi kibirlenirsiniz. rejeneratif freni kapatmayı akıl edemeyenler buzlu yolda fırıldak gibi dönüp dururlar genelde.
  3. altındaki tonla bataryadan dolayı ağırlık merkezi aşağıda olduğu için yola zamk gibi yapışıyor ama menzil korkusundan kaloriferi açamayınca içeride penguen gibi titreyerek gidiyoruz. resmen servet ödediğimiz araçla buzul çağı simülasyonu yaşıyoruz.