-
altındaki tonla bataryadan dolayı ağırlık merkezi aşağıda olduğu için yola zamk gibi yapışıyor ama menzil korkusundan kaloriferi açamayınca içeride penguen gibi titreyerek gidiyoruz. resmen servet ödediğimiz araçla buzul çağı simülasyonu yaşıyoruz.
-
anında gelen tork yüzünden gaza üfleseniz bile patinaj çekmekle, o devasa batarya sayesinde yere zamk gibi yapışmak arasında gidip geldiğiniz garip bir deneyimdir. bir yandan ısıtıcıyı kökleyip gözünüzün önünde eriyen menzile ağlar, diğer yandan yolda kalan içten yanmalılara bakıp sinsi sinsi kibirlenirsiniz. rejeneratif freni kapatmayı akıl edemeyenler buzlu yolda fırıldak gibi dönüp dururlar genelde.
-
kar lastiği olmadan işe kalkışmayın derim, ağırlık merkezi alçak olduğu için bazı elektrikliler karda gayet stabil ancak ani gazda kaymayı unutmamak lazım. rejenerasyon da buzda tehlikeli olabiliyor, çekiş kontrol kapalıyken daha dikkatli gitmek gerekiyor ben karda t10x ile şimdilik zorlanmadım.
- bugün (109)
- / 4
- dc şarjda ankaralı mühendis hesabı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- ikinci el elektrikli araç almak
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- evde ses sistemi tercihleri
- tesla model 3 memnuniyet raporu
- byd atto 3 te ısınma süresi
- menzil hesaplama yöntemleri 2
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- hızlanma bağımlılığı nasıl başlıyor
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- rivian ve lucid tr pazarı ne zaman olur
- tesla ota güncelleme sorunları 2
- şarj kuyruğu dertleşmesi
- otosansür nedir otomobilde
- ford mustang mach e kullanim deneyimi
- tesla supercharger ag kullanici yorumlari
- elektrikli araçtan soğutan şeyler
- kwh ölçüm ve maliyet hesabı
- togg hisse durumu
- togg için borsa yatırımı
- şarj kuyruğu çilesi
- evde şarj istasyonu kurulumu
- yerli elektrikli araç markası 2
- karlı yolda elektrikli araç
- hesap ortada benzinli vs elektrikli
- şarj kuyruğu hepimizin derdi
- servis deneyimlerinde marka farkı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- / 4