• bugün (113)
  1. wallbox'u taktırdıktan sonra anladım ki işin özü AC evde yavaş ama ucuz, DC ise yolda hızlı ama pahalı. AC şarjla gece takıp sabah çekiyorsun, faturaya da pek yansımıyor. DC'de ise 30 dakikada %80'e geliyorsun ama o 30 dakika bile bazen can sıkıcı olabiliyor. yine de karıştırmayayım derken ben hep AC kullanıyorum, DC'yi uzun yolda saklıyorum.