• bugün (106)
  1. wallbox'u bağlattıktan sonra faturam iki katına çıktı ama sessizlik ve tork başka bir dünya. çin arabasına ön yargılıydım, şimdi herkese anlatıyorum.
  2. dokunmatik ekran dönebiliyor diye aldım ama yazılımda hâlâ eksikler var, dil desteği tam olmamış. pratikte kullanım keyifli fakat bir türlü ısınamadığım bazı tuhaflıklar mevcut. (bkz: byd atto 13 eksileri)
  3. bir arkadaş almıştı test ettim, donanımı fena değil ama multimedya arayüzü tesla görmüş biri için biraz yavaş kalıyor, anlayacağın menzili iyi pazarlığı kötü. (bkz: atto 3 kullanıcı yorumları)