-
yine blog'larda 'kışın menzil yok oluyor' haberleri okudum. abartı var mı, çok fazla yahu. tabii ki soğuk havada batarya verimi bir miktar düşüyor, fizik kuralları net. otomobilde ısıtma da harcıyor ister istemez. ama korkulacak gibi değil, telefon gibi düşün; kışın şarjı çabuk biter, planlı ol yeter. menzil kaygısı efsanesi hortlayınca yine insanlar panikliyor boşu boşuna. senede bir kere palandöken'e gidecek olsan histerik olmak da mantıklı değil tabi.
- bugün (109)
- / 4
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- sarj kuyrugu muhabbeti 2
- şarj süresi tablosu
- elektrikli araç sessiz olunca
- en iyi elektrikli suv hangisi
- bmw i4 kullanan var mı
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- / 4