• bugün (107)
  1. ankaralı makine mühendisiyim, t10x'imi iki yıldır kullanıyorum. togg hissesi konusunda fanatizme gerek yok, rakamlar konuşsun. şu anki piyasa değeriyle kısa vadede ucuz mu pahalı mı, oturup excel'de hesaplamak lazım.

    bu tarz (bkz: yerli otomobil hissesi)
    bu tarz (bkz: borsada elektrikli araçlar)
    bu tarz (bkz: halka arz sonrası performans)
   tümünü göster