-
ankaralı makine mühendisiyim, t10x'imi iki yıldır kullanıyorum. togg hissesi konusunda fanatizme gerek yok, rakamlar konuşsun. şu anki piyasa değeriyle kısa vadede ucuz mu pahalı mı, oturup excel'de hesaplamak lazım.
bu tarz (bkz: yerli otomobil hissesi)
bu tarz (bkz: borsada elektrikli araçlar)
bu tarz (bkz: halka arz sonrası performans)
- bugün (108)
- / 4
- elektrikliyle tatil planı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- her gün aynı süre mi şarj
- elektrikliyle uzun yolculuk
- hangi markada servis nasıl
- model y sahipleri ne diyor
- evin çektiği sigorta zammı
- audi e tron teknik servis tatli mi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- ikinci el elektrikli araç rehberi
- menzil kaygısı gerçek mi
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe esnaf reçetesi
- en ucuz elektrikli araba hangisi
- one pedal manyakları toplanın
- nima nedir elektrikli araç
- regeneratif frene geçiş
- evde wallbox kurulumu
- fsd turkiyede ise yarar mi 2
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- tesla ota güncelleme sorunları
- togg hissesi mantıklı bir yatırım mı
- tesla hissesi alınır mı şimdi
- togg servis ağı yeterli mi
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- / 4