• bugün (109)
  1. devlet teşvikleri ve ötv indirimi denince aklıma hemen kendi togg maceram geliyor. iki yıl önce dizelden geçerken bu indirimler ciddi anlamda belirleyici oldu açıkçası. ama şimdi oturup hesap kitap yapınca, indirimsiz fiyatla karşılaştırmalı bir tablo çıkarmak lazım. çünkü vergi avantajı bitsin, bir de bakıyorsun ki aradaki fark benzinle zor kapanıyor. samimi olmak gerekirse devlet elini taşın altına koydu ama bu teşviklerin kalıcı olması gerek, yoksa sektör bir anda durur.

    (bkz: elektrikli araçta vergi avantajı)
   tümünü göster