• bugün (108)
4 entry daha
  1. atto 3 ile manisa yolculuğu yaptım, kabin sesi dedikleri kadar sessiz değil, rüzgar sesi var hani rahatsız etmez ama 'tam sessiz' diyenler balon. lüks hissetmek için ses yalıtımı lazım, iç mekan plastikleri iyi kötü ama cam tavan açıkken uğultu çok oluyor. sonuçta kendi halimde esnafım, arabaya 600-700 binden fazla vermedim, sessizlik konusuna takılmam ama şu: karmaşık laflarını gidince, wallbox'tan eve enerji verirken kamp yaparsın, gerçek lüks ses değil herkesin eşit olduğu sessizlik mi bilemedim.

    (bkz: lüksün ses ile ilişkisi)