• bugün (108)
7 entry daha
  1. bir yazılımcı kardeş aldı taycan 4s, 'porsche'in elektriği işte' diye kasıntı yapıyordu. oturdum bindim, iç tasarım gerçekten kaliteli, tesla'ya göre kat kat üstün malzeme. ama şu otonom sürüş konusunda rezalet, adaptive cruise control bile bazen saçmalıyor. şarj hızı iyi tabii, 800v sistem az buz değil. ama yazılım güncellemelerini ota'dan almıyor, servise git yani 'ota efsanesi'ne inananlara selam. sorun şu ki fişek gibi araba ama yazılım 2018'de kalmış, bekle tech devleri yetişsin.

    (bkz: ota güncellemesinin abartılması)