-
t10x'i son güncellemeden beri kullanıyorum, yeni eklenen özelliklere bakınca 'şov bitti' demek zor. akıllı sürüş asistanı yine bayıyor, çizgi takibi hâlâ yetersiz. ama şarj planlamasına gelen küçük iyileştirme var, rota üzerindeki istasyonları otomatik ekliyor. sorun şu ki zamanında test etmeden yolluyorlar, bir kere menzilim kalmamıştı güncellemeden sonra niye şarj rotaya eklenmedi diye canım sıkıldı. veri tabanımı açıp tüketimimle ilgili yorum yapmak istiyorum şimdi:
- bugün (108)
- / 4
- mercedes eqe sahipleri 2
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- / 4