-
bir arkadaş aldı geçen ay, bir hafta kullanma fırsatım oldu. iç hacim gerçekten ferah, özellikle bagaj genişliği takdire şayan. ama yol tutuşu konusunda togg t10x'ten çok farklı gelmedi bana, hatta yerli aracın süspansiyonu daha yumuşak belki. şarj konusuna gelince, ankara'da işim düştü bir iki hızlı şarjda, fişe tak çalıştır mantığı güzel ama navigasyonun batarya sıcaklığını ön ısıtmaya almaması can sıkıcı. verileri excel'e işledim, şehir içi iddia edilenin biraz altında kaldı ne yazık ki.
(bkz: gerçek kullanım verileri her şeyi söyler)
- bugün (108)
- / 4
- mercedes eqe sahipleri 2
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- / 4