• bugün (104)
  1. iki yıldır excel'de kilometre başına harcamayı karşılaştırıyorum; dizel ile aylık 1800 lira giderken şehir içinde t10x ile 650 liraya düştüm. kwh fiyatı gece tarifesinde 1.2 lira, yolda şarj istasyonu hali biraz daha pahalı tabi. asıl fark bakımda ortaya çıkıyor: sanki üç yıldır euro 6 falan hayal oldu.
   tümünü göster