-
elektrikli araba kullanmaya başlayınca insanın eli ayağı alışıyor, o anlık torku seviyorsunuz ama sürekli gazı köklemek bataryayı da lastiği de sömürüyor. iki senedir togg kullanıyorum, evden işe giderken tüketimimi excel'e işlerken bir de bakıyorum hafta sonu gezmesinde 30 kw üzeri yakmışım. hızlanma bağımlılığı dediğiniz şey, menzil kaygısı olmayan bir lüks aslında.
- bugün (108)
- / 4
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç vergisi hesabı 4
- tek pedalla surme deneyimi
- hizlanma hissinin pesine dusmek
- ac ve dc şarj arasındaki fark 2
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- / 4