-
face'te görüp yine dalga geçilen bir series'ten bahsediyoruz. tesla model 3 kullanıcısı olarak ben izlemeye kalkıştım vallahi, beklentim çok yüksekti lakin pistteki teker tıkırtısı ve ev içi ses efekti gibi gürültü ironik bir tezat yaratıyor. teknik yönden şassi yarışı ilgi çekici ama motor sesi az diye f1 alışkınları "pil ile turluyorlar işte" diyor. açıkçası otonom sürüşte olduğu gibi bu dala daha yenilik gelmeli, yoksa zaman kaybıydı işte son tahlilde.
- bugün (108)
- / 4
- elektrikli araç vergisi hesabı 3
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- mini cooper se günlük kullanım
- rejeneratif frenaj nedir
- bagaj hacmi ve pratiklik
- en iyi elektrikli suv tavsiyeleri
- / 4