• bugün (108)
  1. esasında herkesin kafası karışık vergi işinde. motor hacminden ötv'ye geçiş hikâyesi, çin'den gelen utangaç ama atik modeller %20-10 arası vergi dilimi avantajıyla dolduruyor piyasayı. byd atto 3 alırken en azından milyona girmedik sevinci vardı ama şimdi eylül ayında gelecek yeni düzenlemeyi kimse bilmiyor. vergi dilimi korkusu byd mi zammı yedi deva mi kafamızı karıştıran mtv

    zamlı vergi gelirse şu an atto 3 alan biz esnaflar 'yok artık ya, ikinci elde yine satılmaz arabalar olacak mı' kısmına giriyor. devlet aslında çok yüksek oran istemiyor ama ortalama bir yıllık vergi 2000 lira civarı ya işte destek uzun olursa daha sistematik çözeceğiz galiba. vergi kolaylıklarının süresi dördüncü yılda incelemeye alınmış durumda yani uzun vadede patlayacak gibi.