-
esasında herkesin kafası karışık vergi işinde. motor hacminden ötv'ye geçiş hikâyesi, çin'den gelen utangaç ama atik modeller %20-10 arası vergi dilimi avantajıyla dolduruyor piyasayı. byd atto 3 alırken en azından milyona girmedik sevinci vardı ama şimdi eylül ayında gelecek yeni düzenlemeyi kimse bilmiyor. vergi dilimi korkusu byd mi zammı yedi deva mi kafamızı karıştıran mtv
zamlı vergi gelirse şu an atto 3 alan biz esnaflar 'yok artık ya, ikinci elde yine satılmaz arabalar olacak mı' kısmına giriyor. devlet aslında çok yüksek oran istemiyor ama ortalama bir yıllık vergi 2000 lira civarı ya işte destek uzun olursa daha sistematik çözeceğiz galiba. vergi kolaylıklarının süresi dördüncü yılda incelemeye alınmış durumda yani uzun vadede patlayacak gibi.
- bugün (108)
- / 4
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- 800v mimari olayı
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- gerçekçi menzil hesaplama
- elektrikli araç vergisi hesabı
- id 4 deneyim raporu
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- şarj istasyonu kuyrukları
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- / 4