• bugün (103)
  1. vallahi ilk defa servise gittim, faturayı görünce gözlerime inanamadım. bir de önceden dizel arabamın bakım masrafını hatırlayınca millet hala 'ee elektrikli arabayı kim şarj edecek' derken, ben cebimde kalan parayla wallbox kurulumu yaptırayım mı diye düşünüyorum.
   tümünü göster