• bugün (107)
  1. geçen hafta istanbul-ankara arasında yola çıktım, byd atto 3 ile şarj istasyonları boldu ama bir tanesinde 20 dakika kuyruk bekledim. rotayı iyi planlarsan oluyor yani, ama 'yolda şarj olur mu' sorusuna 'planlı olursan olur' demek daha doğru.
    (bkz: uzun yol şarj deneyimi)
   tümünü göster