• bugün (100)
  1. ilk zamanlar wallbox’a bağlayınca ac/dc ayrımını bir türlü anlamadım. ev tipi priz ya da duvar tipi şarj cihazı ac veriyor, araba kendi dönüştürüp pili dolduruyor ; dc ise doğrudan pili besliyor o yüzden hızlı şarj denilen olay bu. işte elektrik faturası ve ev kurulumu planlarken ac olmalı fişe tak çok beklemesi daha maliyetli. atacağım yolda gidersen, afo üzerinde dc şarja denk geliyorum, bazen sıcaklığı da aşırı yükseltir korkarım. uzun lafın kısası ikisi birbirinden iyidir doğru yerde. tek şikayetim byd'nin bizim ev altyapısına uygun olup olmadığını hala tam bilmiyorum açıkçası.
   tümünü göster