• bugün (110)
  1. iki yıllık togg t10x macerasında wallbox'ın faturasını excel'e tek tek girdim, kışın tüketim %15 artıyor, bunu da deneyimle sabitledim. evin genel tüketimini hesaba katınca aslında elektrikli araç derdi değil, düzgün bir altyapı işi diyorum. şarj cihetiyle marka bağımsız düşünülse herkes kârlı çıkar.
   tümünü göster