• bugün (109)
  1. bazıları çok sessiz diye şikayet ediyor, ama ben 2 yıldır togg kullanıyorum, bu sessizlik bana huzur veriyor. yayalar için tehlike diyenlere de katılmıyorum, düşük hızlarda zaten ses çıkarıyor araç.