• bugün (101)
  1. bizim millet aracın vergisine değil de neden hala menzil derdinde anlamıyorum. malum ÖTV indirimi falan vardı bir ara, şimdi onu da kademeli olarak arttırdılar. batarya tipine göre vergi yok, motor gücüne bakıyorlar. yani model 3 performance alırsan yine ceza yersin. ama ortalama bir model 3'ün vergisi eski bir dizel passat'ın onda biri gibi. bu da yetmiyor millet beş senede bir kere MTV kartı gelsin diye dua ediyor.